高崎経済大学図書館

Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory

editors, Nikhilkesh [i.e. Nikhilesh] Dholakia, Johan Arndt ; with a foreword by Gerald Zaltman. -- JAI Press, 1985. -- (Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth ; supplement ; 2). <BB00002754>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 4F一般
675||R28||付2 005015466 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 4F一般
請求記号 675||R28||付2
資料ID 005015466
状態 配架中
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

標題および責任表示 Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory / editors, Nikhilkesh [i.e. Nikhilesh] Dholakia, Johan Arndt ; with a foreword by Gerald Zaltman
出版・頒布事項 Greenwich, Conn. : JAI Press , c1985
形態事項 xiii, 311 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0892326271
書誌構造リンク Research in marketing : an annual compilation of research / editor, Jagdish N. Sheth <BB00010674> supplement ; 2//a
注記 Includes bibliographies
学情ID BA06795876
本文言語コード 英語
著者標目リンク Dholakia, Nikhilesh, 1947- <AU00107080>
著者標目リンク Arndt, Johan <AU01046304>
分類標目 LCC:HF5415.2
分類標目 DC19:658.8
件名標目等 Marketing research
件名標目等 Paradigms (Social sciences)