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Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image

Bernd Schmitt, Alex Simonson ; foreword by Tom Peters. -- Free Press, 1997. <BB00307002>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 状態 返却予定日 予約
0001 図書館 4F一般
674||Sc5 005212865 配架中 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 図書館
配置場所 4F一般
請求記号 674||Sc5
資料ID 005212865
状態 配架中
返却予定日
予約 0件
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書誌詳細

標題および責任表示 Marketing aesthetics : the strategic management of brands, identity, and image / Bernd Schmitt, Alex Simonson ; foreword by Tom Peters
出版・頒布事項 New York : Free Press , c1997
形態事項 xv, 345 p. : ill. ; 25 cm
巻号情報
ISBN 0684826550
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA3204648X
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Schmitt, Bernd H. <AU00136759>
著者標目リンク Simonson, Alex <>
著者標目リンク Peters, Tom <>
分類標目 マーケティング NDC9:675
分類標目 LCC:HD59.2
分類標目 DC21:658.8/27
件名標目等 Corporate image
件名標目等 Brand name products